About Me

Seguidores

Con la tecnología de Blogger.
domingo, 24 de abril de 2011

27/11/2010 Ruta Bobia

Buenas chavalones!!!..

La salida de ayer fue muy prestosa. Ayer fue un día pa recordar... volvió Tinin a ciclar con nosotros y podemos decir que ayer bauticemos otru nuevu conchiteru... Raul

Ayer la ruta fue obra suya, y aunque nun lo supiera, era la prueba definitiva pa admitilu en la tropa conchitera! (ye coña eh?)

Yo a les 8.30 ya taba en lo de Conchi, por otros menesteres no bicicletiles, pero si informáticos y de gestión de publicidad jiji .

A les 9 taba sentau ya en la mesa de siempre, resultabame raro, porque normalmente soy de los que suele llegar un pelin tarde (5' de rigor... que me resulten imposiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiible de superar)

Taba mirando pa fuera y nun veía niun conchiteru guerreru, ya taba pensando lo peor, pero sabía que Luisin nun perdonaría esti día épicu, y Tinin tampoco.... (recuerdo que el añu pasau plantose de Xixón a Llaviana con una nevá de tres pares pa salir a ciclar xuntos!).

Llegaron casi a la vez, y el planteamientu yera claru, SALIR SI O SI!. Nesi mesmu momento apaeció Raul, y fue el organizador de ruta. El cambiu de la conor por la stumpy de fran... vinoy de perles, porque ahora ta más ociosu que un gatu por salir tolos sabados en bicicleta!.

Salimos rumbo a la vara, claro... el tema ye que a Luisin picoy el niki xagerao... y quería pisar nieve... yo creo que si en la vara nun ta nevao.. esti hombre faemos calar a la canalina con tal de pisar nieve con la intense.

No sé que coyones yos dan a algunos nel café y nel pinchu que salen rebotando peles calles de Llaviana, Tinin y Orisku taben casi arrancando el asfalto y dejando marca nos pasos de cebra... PA ONDE VAIS ASÍ OH!!!!!!!!!!!!!

Onde yera suabona la subida a la vara por canzana... ficimosla más diendo per les xinariegues parriba!. A mi quieren matame estos rapazonos, yo pa mi esi tramin de pista ye pa baxalu joer, no pa sufrir como un perrín a 5' de ver metiome entre pechu y espalda... un croisant como na rueda un carro de grande (carro o rueda de carbonero... igualmente aplicable )

VENNNNGA PARRIBA!!!. Muncho antes de la vara ya empieza la nieve a asomicar... y el casu ye que cuando tamos llegando al últimu repechu hiperdurísimu, vemos que paez que escampla y podemos vivir unes instantanees de la zona absolutamente privilegiaes.

Aquí vemos como la diferencia de settings invernales permite a unos subir ciclando y a otros subir a patuca.. nel mi casu mitá y mitá, ya que los settings yeren propicios pero el paisano ye un margaritu!.

Na antena de la vara, paramos a tomar un caldo (a falta de caldo ... una mísera barrita hipercongelá o un plátanu que paecía una caña de bambú de lo xelau que taba) y tiramos per la pista que conocemos de sobra peroooo con tres deos de nieve... Nestes situaciones, yo voy col culo apretauuuuu ya que la nieve y lormigón nun se lleven na bien, y si sumamos la leve presión del frenu delanteru... tenemos una porrá como un grande asegurá!. (aquí vuelves a apaecer los settings correctos pero lo margaritu del rider!)

Y oooootra vez a subir, pero la subida acababa pronto ya que aquí entró el factor autóctono de Raúl pa mostramos una bajadíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisima de un camín romanu que mos diva a posar, primero justo enrriba de la curvona (mítica paella del rallye principe) y luego a casi Sotrondio.

Madre que bien lo pasemos!!!, taba el terreno EXTREMADAMENTE NIDIO, y había momentos en los que nun sabíes que yera peor.... si frenar, o zotate abaxo a veles venir!.

Yo como siempre, atrás del todo a veles venir.... y con mi absurda velocidad, nun escapen les ruedes ni queriendo jijij

Una vez en sotrondio, volvemos por la senda a la pola y aquí el grupo tien que esperar por muá porque el mi movil paecía la centralita movistar...
En otra época, cagaba pa el, pero esta vez tocaba mirar... a ver si diva poneseme la señora de partu y yo embarrau y de jarana cola bici!!

Limpieza cortería de Fernandez Montes S.L. y PACASA!!!

Saludos cordiales.... más tarde les fotos que tengo la cámara secando!!! y nun me atrevo a prendela por si me la cargo como la otra vez!.


                   


0 comentarios: