About Me

Seguidores

Con la tecnología de Blogger.
domingo, 24 de abril de 2011

08/01/2011 Bobia

SABADO SABADETE!.

Ayer por fin nos juntemos una buena parba de conchiteros!. Ya yera hora, apaeció tola xente convaleciente, y juntemonos un grupin perguapu!. Topemonos con los Asturendureros en Conchi pa desayunar y forrar bien les barriguques pa empezar el día.

Mirar pa la espalda del Dricho yera un poema, paecía que lu vien chao de casa. Con esi mochilamen, desacabalu, y carriando agua pa tol grupo (3litros). Chubasqueros, protes, aceite, multiherramienta, mediu kilo mandarines, dos cajes de barrites, bomba de pie, bomba de amortiguador, rodillu, neceser, secador, toalla de bañu, peine, gomina y un par de mudes...

El casu ye que esti "desayunu" nun va muy acorde a la ruta que mos saquemos de la manga. Quien me mandaría a mi, decii a Rul que si volvíemos pa la "calzada romana" (porque paezlo tal cual) que llega a justo debajo del pueblu la Cerezal... La bajada ta muyyy guapa, pero pa calar allí, hay que subir La Vara, y tolo que conlleva!. Salir de Conchi, con el estómago llenu a base de Bartolos, Mojis, Pinchos y tol percal gastronómicu, pa garrate a sudar como un Berrón camín de La Vara con el últimu bocau (esto del últimu bocau SIEMPRE ye obra del vinotas, que llega a última hora pa arreamos como el ganao, con sus gritos a lo Leónidas en plan "vengaaaaa que se fae tarde")

Salimos de Conchi y como ya anticipé antes, tiramos rumbo a Canzana, pero claro... per carretera tranquilamente, charrando y chando un pitu nun se pue, hay que dir pelo más pindio pa calar al pie del restaurante.... pa calentar bien la patata y saber que funciona bien después de tanto polvorón, turrones, roscones de reyes...

Y llega la subida de hormigón pa la vara.... VIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRGENNNN, parriba y venga parriba y más parriba, y cuando te paez que ya llegaste.... pues no... ye un poco más parriiiiiba tovía. Llegamos al repetidor, desayunamos un poco (nun me explico, como tando ahí el repetidor.... tovía nun tenga cobertura de Movistar en casa, porque más alto en tola zona de la Pola nun podin ver mangao una antena... esti Constructor debió de meter los tabiques de plomo... pa aislalo bien)

Sube-baja hasta llegar al puntu ARGANBOY. Aquí el dricho quitó un poco de volumen de la mochila y enfundó les protes, quedándo con les pates que siempre soño... dures y voluminoses, pero a base de plástico! jiji

Fue un puntazu que saliera ORISKU el primeru, porque con isi cachu manillar que y puso a la Intense.... abre camín pa pasar un landrover de los anchos! jiji.
TOS PABAXO!!!, zona muy guapa muy guapa, hasta llegar a la mita de la conocida bajada de los SIETEMIL adoquines!
Calamos a encima la Curvona, y de ahí pa una zona hipernidiaaaaaaa, que te deja nel pozu la Cerezal.
Aquí tovía mirabes pa algún y-y petecía day otra vuelta a la ruta del día (Vinotas jiji).

Pero los empachos y enfermedades de les Navidaes nun daben muncha tregua!.

Limpieza a fondo de la maquinaria, y pa casina col pan debaxo'l brazu!. Destacar que como la bici ye nuevina, tocó facer limpieza con esmero, enjabonar, secar, acicalar, mimar, y la casa santa.... fae dos semanes, tirabay un poco de agua pa quitar lo gordo y pista.... así taben los puños "blancos" de la rush... que no había quien yos pusiera cara!

Luego les fotos!!!! Aunque nun hay munches porque de la subida nun yera plan de sacar siempre fotos a culos de paisanos, y de la bajada... como nun diva yo muy alante que se diga... sacaría to paisajes y va... paez que nun presta! jijiji.

0 comentarios: