About Me

Seguidores

Con la tecnología de Blogger.
domingo, 24 de abril de 2011

15/01/2011 Campa Felguera

HABEMUS CRÓNICA!

Pues el día empezó fríu en forma. Yo como llevo una mochila de piltrafiya, sin hueco pa protes, ni hueco pa meter muncho material (como la del dricho...), sino que tengo una mochilina en la que entra un chupito de agua, les llaves de casa, el movil si ye pequeñu y un platanu metíu de cantu.... tocome pasales canutes pa meter un maillot de manga larga.

Vamos pa conchi, pa facer el desayunu en dos tandes, ya que divemos ser cientu y la virgen!. Allí ya mos topemos a Rul, y a unos cuantos Castrones desayunando.
Al acabar el desayunu, aquelles calles de la zona de Conchi paecíen algo!!!, yera to bikers per tolos laos, y prestaba ver cares conocíes que ya diva muncho tiempu que nun veíemos (yo por lo menos), Chus Coto, Vitorin, algunos Kuenkeros, etc etc.

Tamien se echaba en falta, la presencia del Vinotas, que tocoy currar, y debía tar dando saltos en la Thissen, por nun poder venir a ciclar de sabado como de costumbre.... De hecho hay una llamada a les 9 la mañana al movil de Luisin que ratifica tal "estado anímico" jijiji

Salimos con un objetivu claru... SUBIR SUBIR SUBIR SUBIR SUBIR, Y BARRO BARRO BARRO BARRO. Hasta aquí todo claro y pol libru. Salimos rumbo a Ribota, con objetivo de llegar a la Felguerina... NUN QUEDABA NAA. Tiramos por una pista que tenemos al lao de casa y que nunnnnca había pasao por ella, pero el casu ye que sonaba en parte....

Tar... taba como la gocha, con un barro que paecía CHOCOLATE PALADIN!, y algún osado con ruedes de PAISANO de 2.50".
Desto que... llegamos a una zona en la que tengo una iluminación... y acuerdome en plan flashback de unes imágenes de va unos años, con el Dricho y el que escribe, saliendo a les 8 menos algo en bici a dar una vuelta hiperrápida enantes de cenar (de aquella yo usaba pulsómetro y namás dar una pedalá ya me ponía a 170ppm, a cuenta del Dricho... con un poco de prisa...)

Esta pista yera un poco JAPUTA, diva faciendose más dura progresivamente.
Llegamos a la Felguerina después de una MINIMA bajada, y tomamos un pequeñu descansín. Pequeñu descansín hasta que sucede el primer detalle de la ruta...
Tamos tos en plan relax, y Peñameabtt, que tenía gana mambo, suelta una berría pa dir animando el personal pa dar pedales "VENGA QUE TENGO VEZ PA CORTAR EL PELOOO". y TOOOOS A DAR PEDALES!!.
Seguimos y seguimos y calamos a la pista de hormigón que ta cerca los Tornos, que lleva a Campa Felguera. Esa que fae que te plantees el COMO COJONES LA HORMIGONARON, si hasta les cabres lleven arnes pa tenese en pie!. La hormigonera debía tener crampones!!!.

El casu ye que pa tomamos un pequeñu respiru, antes de calar a Campa Felguera, paremos un poco pa ver les impresionantes vistes que tenemos en nuestra tierrina!!! Y aquí sucede la nombrá!. Tamos tos tranquilos (cabe señalar, que ya llevabemos un cachu wenu y ya yera oportuno volver a dar pedales), y en un grupeta, tabemos charrando, Norino, Dricho, Luisin y yo, y sentimos un ÑAAAAAAaaaaaaAAAAA (esto hay que interpretalo como la bozina de cambiu de turno, alarma de bombes, etc etc)... por un momento pensemos que yera cosa del susconsciente, o algo raro, pero en un cruce de miraes entre Luisin y miu, damos por mirar a Luisma y vemoslu soltando semejanteeee GRAZNIU, y arrancar a dar pedales!!!.

En Campa Felguera, los Conchiteros dimos la vuelta porque sino divemos llegar a casa a unes hores intempestives. Y pa coronar una subida DURUCA, pa deleite del personal, sacase Luisin de la manga una bajadísima llena de pedrolucos moyaos que va a enlazar con la zona de les Meloneres (creo...)
Aquí la primera vez que se pon complicao echo pie a tierra, pero luego ya diome por pensar... va, con la rush tenía un pizcu de disculpa, pero con esa ya no, asique, suelta el freno madaleno!!! y pabaxo!!. Llegué abajo sanu y salvu, y con una sonrisina de oreya a oreya por haber bajao to aquello sin posame (to aquello que pa unos será una tontería pero pa mi yera un triunfu jiji)

Y después de los pedrolos volvemos a tar en los Tornos, pa una vez aquí descender a velocidades endiabladas.. (de eses que si te da por garrar una gravilluca un poco más alta que otra, y te da por caer, tas dejando peyeya 2kms lo menos!).

Llegamos a la tienda de Luisin con les bicicletes como GOCHES y después del proceso de limpieza, pa casina!!!!

Pal sabado más!!! si ye que nun tengo ningun partu (nunca mejor dicho)!!

POR LOS ALTOS DE LLAVIANA from flixfg on Vimeo.



    

                                     

0 comentarios: