About Me

Seguidores

Con la tecnología de Blogger.
sábado, 23 de abril de 2011

23/05/2010 Ruta Fiestes de Boroñes

CRONICA DE BOROÑES:

Bueno, pues después de la resaca del rutón de Boroñes (no nun subí denoche a la fiesta jiji, toy hablando en términos deportivos NA-MAS), toca contar un poco que sucedió por allí.

Por mi parte, opté por subir en coche, ya que no sabía si la rodilla me diva a respetar. Fue una salida un poco respetuosa uno con el otru jeje.
A les 8:50 quedé col DRICHO delante so casa pa tirar rumbo a Boroñes, ca un en su coche. Como se nota la gana murga que tenía esti hombre, que a menos cuartu ya me llamaba... ONDE TASSSS... QUE TENGO A LA SPICY DANDO SALTOS NEL MALETERU L'AUDI! CON GANA MAMBO!!. jiji. Los dos meses de inactividad notense en la euforia por dar pedales! jiji. Yo sigo con les dudes de si esos gestos del corcel llamado SPICY yeren por alegría al ver al su jinete de siempre o por pena por no ver al jinete-orisku! jiji .

Saliendo de la pola topamonos con Orisku tou marutau de biciclista..., esta vez cambiomos boroñes pol dh y marchó pa turón (nun sabes lo que te perdiste pin jejej)

Una vez en Boroñes, topemonos con muncha gente conocía... entre ellos el resto de CONCHITEROS (vinotas que jugaba en casa, peñameabtt col tubeless milagrosu, oscarito con la jimena, vivas que hacía aparición estelar y estrenu nel grupo), KUENKEROS, TRASGOS, ASTURCONES... To muy buen ambiente y el pueblu entelau de coches, bicis, paisanos enlicraos... Vamos que yera una mini copa del mundo de XC... (claro esto una vez vistes les bicis, y que les paisanes ya tan acostumbraes al ser el 6º, sino... pensaríen quel festival del orgullo gay yera en Boroñes y no en Chueca jiji )

El tema ye que la ruta, nel track paecía una vieja conocida pal grupo de conchiteros, pero nooonnn, VITORIN siempre mos guarda alguna sorpresa, Y VAYA SORPRESES!.

Salimos a eso de les 10 rumbo al repetidor, con un día de escándalo!!!, , creo que pocos disss vamos tener en tol verano, esti sol que ta luciendo ultimamente.

Intentamos tocar la carretera lo menos posible rumbo a la Ferrera, y una vez allí toca la subida a la campa fresneo. Esta vez, más dura de lo normal por el sol y el calor que tocaba sufrir. Al poco de empezar a subir, el dricho dase cuenta que ta pinchau, y depués de MILENTA cagamentos, cagonmimantos, cagonlesvirgenes y cagonluisines (jijiji ) decidimos reparar rauda y velozmente... Aquello paecía de mundial de F1, y el sincronismo entre el Dricho y el qu'escribe volvió a resurgir... manes per un llau manes per otru, ya nun se sabía que mano yera de quien... rueda fuera, tubeless fuera, gomin dientro, líquido fuera.. pim pam, cuatro bombazos... y reparao.

Nesti puntu, garro yo la spicy pa relajala un poco, porque pamique ya nun ta acostumbra al dueñu y anda un poco oriska . Una vez na campa fresneo, el dricho sugiereme.. NENU como nun la subes hasta l'antena, pero la respuesta de... si la subo a la antena, bajola a la bauga nun y convenció del tó.... asique volvimos a facer cambiu de montura.... y parriba como tiros!. En tola subida, la commencal de Vivas taba empezando a dar síntomas de avería. Yo decía que yera cosa de la cadena hiperligerísiiisisima de la muerte que traía, y fui comiéndoy la cabeza tol camín pa que montase una XT y se olvidase de filigranes. Lo que funciona funciona...

Cayacente fizose duro, muy duro a cuenta del calor y que no hay ni una puñetera sombra en tola subida. Llegamos a cayacente en grupín... vivas, dricho, colega'l vivas y yo, y toca disfrutar del senderín que nun conocemos, ni pasamos veces el tol añu NOOOO. Y que quies que te diga, si llego a salir hoy en bici, REPITO... dios como presta!. Esta vez optemos por la variante FUNERES, no siguiendo el pr que llega a la parte alta de la campa gües.

En medio del senderu topemos a bastante xente a pata, que mos animaba como si fuera una carrera de la copa del mundo, pero les frases que decíen nun me cuadraben munchu, porque eren contradictories... les de los más grandes (padres) decíen algo así como... SUAVE QUE VAS MATAME'L WAJE.. y les de los neños yeren algo así como... VENGAAA QUE YA LOS TIENES AHIIII VENGA DAY.

Llegamos a la bauga y toca el primer avituallamientu, aquello paecía'l añu la fame, volaben los pastelitos, los platanos, les cocacoles, los aguas... virrrrrgen que sede y fame...!!! caro el desayunar de mala gana en casa, nun ye lo mismo que desayunar en Conchi, y eso nótase!. Aquí reencontrámonos col Vinotas, Peñamea y Oscarito. Vese que el nun tener de referencia a Luisin en les bajaes, pasay factura al vinotas, y a les velocidaes de 4 o 5g's por les que desciende la zona de funeres, dejeny un recuerdu na pata a modo de arrastrón! jiji.

Aquí toca seguir la ruta y volver a la Campa Fresneo, por esi sube baja de pista ancha que tan bien conocemos, con zones sombríes que ayuden y zones abiertes que faente sudar la gota gorda. Llegando a la Campa Fresneo, el Dricho empieza a flaquear... notase quel desgaste de nun dormir hores del tirón, sujetar un hermosu cuerpu de 4-5 kilos a un brazu, dar biberones y demás menesteres paternales, no faen buenes migues con dar pedales, por lo menos de momento....

En la Campa fresneo el dricho mos abandona momentaneamente, esperándomos a la vuelta de la Rebollá. Ahora toca, una variante de la campa fresneo, pero al revés de la que solíemos facer tol invierno... Toca bajar a la Rebollá por la pista que sale a la derecha en la campa fresneo. Aquí topamos algo de barro, barro que no seca en tol añu, porque con la semana que fizo, aquello era un pastel curiosu. Nesti bucle, el vivas desfixo la commencal... patilla, cambiu y la casa santa.... pero el cachu de ruta que fizo disfrutó como un enanu en el estrenu conchiteru!.

Una vez en la Rebollá a subir la hormigonadísimaaa de al pié del depósito del agua. Mira que la subí veces, pero con el sol, faese eterno!. Una vez arriba topome col dricho y empieza una parte totalmente desconocía pa nosotros y HIPERDISFRUTONA!. Resulta que antes de llegar al cruce de la rebollá, pando, ferrera y campa fresneo, sale un caminín que METE MIEU AL GANAO PELA NUECHI.

Tiremonos abajo, y diendo el dricho delante miu, veíalu dir como per una autopista, dando voces, graznando de felicida!!! y yo detrás como podía, dando blincos como que taba nun concurso de rodeo de estos americanonos. Porque 5cms más... dan esa felicidad (eeeeeeeeeeee, toy hablando de bicis!!!!!!!!!! ). Llegamos a la Ferrera, y aquí toca otru avituallamientu, en el que a mí no me entra namas que agua. Bufff que calor. Aquí toca otra bajada semi-desconocía, ya que se repetía zona de sube-baja del añu pasau, perooo esta vez no mos deja en Ciargüelo, sino que mos deja en la iglesia'l Condao. Nesta bajada mismes sensaciones que la anterior, disfrutona disfrutona!.

Llegamos a la iglesia'l Condao y topamos a teban, que mos da dos opciones,... parte larga 1 hora o parte corta 10minutinos... yeren casi les 2 de la tarde, y ya tabemos pensando más en la fartura que en la bici, asíque... opción corta.

Una vez en Boroñes, noto como al dricho y cae la baba, porque topa a tola familia pa recibilu... padre, madre, hija, moza-muyer, hermana y espíritu santo!

Toca limpieza de bici, aseo por encima y a fartase!!!.

----

Ale nun queríeis crónica, aquí tenéis pa leela en fascículos! jiji.

El sabado más!

0 comentarios: