About Me

Seguidores

Con la tecnología de Blogger.
sábado, 23 de abril de 2011

09/05/2010 Test Lapierre Spicy by Orisku

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡YA ME MANIFIESTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Pues hoy el día empezó con desgana... MUNCHA!. Yo llegó hasta el puntu de desear que amanecia lloviendo pa seguir na cama.... Llamada de rigor al maestro de filas, luisin III "el rápido" jiji... y a enfundar la armadura conchitera de rigor. Culotte largu, maillot de manga larga, chaleco... etc etc, gafes, cascu, botes, diosss paecemos "arganboys"... jiji. Namas enfundar la armadura, debe ser que tien algo sísmico, mitológico o vete tu a saber... que entrente ganes de andar dando blincos pel monte.

A les 9 ya en Conchi, cafetinos de rigor y empezamos a planiar ruta... na hoy rodadora, pim pam toma lacasitos, que si pa la zona de la bárgana, que si pa la zona de migalpiri, que si pal condao.... decidimos dir pa la zona de migalpiri, modificando un poco la ruta. Vamos a garrar a l@s corceles, y entos veo que a LUISIN sey ilumina la cara, empieza a poner esa risa que sey ven tolos dientes... hasta les mueles del juiciu que nun tien.... y diz... VA HOY PODÍA LLEVAR LA SPICY... Fizoseme un poco de rogar... dijey, venga cambiamos la ruta, facemos lo que quieras pa aprovechala, vamos pal senderín de cayacente a la bahuga y lo que quieras....

Ale reglajes de rigor a la PICANTONA-ESPECIADA y parriba. La probe ya taba va unos cuantos sabados poniendo carines de pena porque nadie la sacaba a liberar adrenalina!

Tiramos camín de la Campa Fresneo por el Condao, carretera de la Ferrera. Aquí Luisin ya empieza a dudar si será el su día con la bici "tocha", que si cuesta hacese a ella, que sino rueda bien... caro fiu... ye un corcel salvaje, que ya se huel a quien tien encima... y ta poniéndose remolón y dando sus trabas al DOME.
Aquí nada mencionable, rodar y rodar, pero yo no sé exactamente que pasó a mitá de la subida a cayacente, que vió un CORTE quey petecía bajar pa probar la bici. HOME NO ME JODAS, eso no lo bajo ni ANDANDO, y vas bajalo en bici MONTAU... Claro en esti tipo de circustancies, daste cuenta que cuando sale a rutear, ye luisin... pero cuando cicla con algo GORDO, ya no ye el de siempre ye LUISIN E.T. y saca a relucir esti tipo de coses que te deja con la boca abierta pa tul día....

Ale, un par de miraes, y PABAJO, como que nun ye na, un cortao de metro y mediu. TOCATELOS... y si me había dejao con la boca abierta... NUN ME QUEDABA NA.
El jabato se zampa el PLANO DE CAYACENTE con la spicy, como si nada.... y el senderín... QUE SENDERIN, si yera una autopista... paecía que taba reviviendo el video de Greg Doucende con la Spicy del Lapierre Saab Salomon... CLAVAO. Casi llegando a la campa Gües, E.T. diz que como nun tiramos campa abaxo defrente, aleeeee AHORA EL SENDERIN DE FUNERES YE LA FUNERESVALANCH pabaxo a matar... y en esta zona sucede el pinchazu que mos lastrará tol resto del día.... pero como la neciura nun tien cura, en lugar de reparar y meter gomín, sacamos la bomba ca poco a hinchar y hinchar y facer un brazu como un OSO de grande.

Vuelta pa la Campa fresneo, y Luisin tien gana rumba, que hay que dir pa la trialera del Molín!. Tiramos pa la Rebollá, y en un cachu que diva detrás del, pero pegau, veolu facer una de eses que sey dan tan bien, pero que con esta bici DASEY MEJOR, una arrastrada controlá, de eses que te faen pensar.... MECAGON TOO, si fago eso, toy dando volteretes hasta calar a PIELGOS. Ale, camín de la Sartera, y pabajo.

Aquí el terreno taba asqueroso, to mojao y lleno barro. Tiro pabajo pa grabalu y apaez como un tiru, PERO BUENO CHAVAL, QUE LA BICI TRAGUE VALE, pero que ye que tampoco PATINA CUANDO TA MOYAO? ajaj. Paez que va ser eso.
Y después de PIELGOS, llega la GUINDA del día, la trialera del Molín!, na... ya no hay guindes... la trialera taba pa matase a pata, y nada.. pa esti individuo y la spicy nada.

Llegamos a la pola, con una pila de buenes sensaciones y un día más de buen mtb en el sacu!. Tocaba limpiar la maquinaria, y dir pa casa a comer!.

Yo hoy no sabía a ciencia cierta si taba en una ruta o en un TEST de Lapierre y demostración de HABILIDADES de un MUY BUEN AMIGU

Ale, otru día mas!.

0 comentarios: