About Me

Seguidores

Con la tecnología de Blogger.
viernes, 22 de abril de 2011

27/03/2010 Cayacente

Ya tamos aquí FIYOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!

La salida de hoy al final nun tuvo na que ver col menú propuestu ayer, llegomos Vinotas Arzak y cambiomos el menú progresivamente sobre la marcha, con "daké" aliciente, que TOS recordaremos....

Yeren les 8.30 y namas bajar del portal, topome al Vinotas, que como y paecía poco, BAJÓ A BUSCAME A CASA PA SUBIR XUNTOS.... CAGON MI MAQUINA... TAS SOBRAU!. Subimos en modo BUSCA Y CAPTURA de la xente de xixón y kuenkas anexas a la gasolinera de laviana. Tos puntuales como clavos! Luego rumbo a Conchi.

Al final... xuntemonos 13 pelagatos, o 12+1 o 17-4 como queráis llamalo jijji.

CAGON MI MANTO, como se nota que mañana ye RAMOS, pasé patras como siempre a saludar a la "gerencia conchitera" y YERA TO ROSKES.... ALMENDRES, MEMBRILLO... LOS CRISTALES... Y SU XXXX MADRE!! (esto entonaylo como el doblaje de rambo de terapia de grupo vale?)

Na desayunín rápidu y PARRIBA.



CAGON SOS!. Arranquemos como postes pal Condao pe les sendes, y una vez aquí camín de breza. Aquí la comisión de les xornaes gastronómikes de boroñes (... la ruta...) tuvo un pequeñu problema logísticu por aparame a chicotiar fotos. Vinotas endomonióseme y tiró namas pasar la cantera, camín de la sierra. Yo tenía cierta ganuca de que esta xente conociera el mencionau "bucle de breza", que nun ye má que subir per la pista breza, y nel primer desvíu, tirar pa la mandrecha a buscar la pista qeu baja de la ortigosa y baja por la juente mipao. Entos, puse modo absalon en la rush y tiré cual ÑU a ver si los atayaba, dando xiblíos, graznios y la casa santa. (si me ve daké paisano ahora mismo toy na cadeyada en zapatilles).

Queba fiu... cuando esti "PORTENTO" TIRA... TIRA... decidimos alterar un poco la ruta, adaptándola a las consecuencias. Y CLARO... QUE PASA CUANDO AL ESPECIMEN ESTI Y PIKEN LES TETUKES? pues que por una extraña razón, pa remedialo TIEN QUE TIRAR PARRIBA Y CUANTU MÁS MEJOR. Ale... tamos casi encima la XIERRA, y lo que diva ser una subida a fresneo por onde siempre, TORNA en una subida a mitá de la pista de cayacente por LA ROZÁ. ME CA GON SOSSSSSSSSSSSSSS. LES PATES COMO REGODONES!!!!!!!!. Vaya RIPECHOS!. En un par de veces conté que tenía que morder el manillar pa ver si yera quien a nun sopilanquiar patras.... BUFF.



De aquí, por la pista de tola vida pa CAYACENTE, y aquí ya empezaba a palpase nel ambiente.. los nervios... ya taba ahí el planu de cayacente, que creo que ya ye como un mito que quien lu sube... ta LIBRE DE MALOS AUGURIOS PA QUINCE DIS... porque no me lo explico chico... que tien esa subida pa que aquello paeciera una PISTA SCALEXTRIC... unos parriba otros pabajo a volver a intentalo... voces, allaries, corazones explotaos, vamos.. pa rodar una película de spilberg... toy meditando cobrar entrá como nos coches de choche turururururururu (Aquí si ponéis de fondo música de camela... MEJOR )

Lleva la hora de la MITOLOGÍA, DE LES XANES, DE LOS TRASGOS, DE CLAVIJO EN CHANCLES... porque vamos pal senderín de funeres. Aquí chico, no se que mi madre tien, pero olvidaseme tol sufrimientu anterior, y mira que se me da mal el endemoniauuuu, pero chico, ES QUE PRESTAME MÁS QUE A JUANELE UN CUBALIBRE (o pa los de la pola, PRESTAME MÁS QUE A SUSI VENDER RIFES DEL TITÁNICO) Paso penrriba funeres, y siento como los pelos de les pates me atraviesen el culotte (esto solventase en breves con un culotte endureru desos perguapos que tengo apalabrau)

Ale pa la bahuga. Otru poco sufrimientu pa llegar a la campa fresneo.

Nesti puntu de la película y con el tiempu un poco encima, decidimos bajar per LA CAMPA LOS DIFUNTOS Y MUÑERA. VIRGEN... que velocidad... Bajar... bajemos como BERRONES el primer chachu, hasta que los CUATRO JINETES MOS COLEMOS na primera escuadra a la mandrecha (vinotas, sergio, giorgi y yo) y luego a una velocidades de MILENTA m/s bajemos como DEMONIOSSS hasta MUÑERA. A veces pienso que si SUBE "DAKÉ" LANROVER, quedamos pegaos nel morro formando parte de la insignia.... eso.... o JUBILOME EN VILLA.

Pos na... ya poco quedaba, dir pa la gasolinera a despedir a esta buena xente y el menda tirar camín del Entrego....


Enga... la próxima MAS!.










0 comentarios: