About Me

Seguidores

Con la tecnología de Blogger.
sábado, 23 de abril de 2011

25/04/2010 Coballes

Pues después del agónicu domingo de resaka (y no precisamente de resaka bicicletil!!!! jejeje) paso a contar un poco la rutina de ayer...

Como tolos sabados que salgo, a les 8.30 taba el Vinotas delante casa nel'Entregu, preparau pa subir a desayunar a lo de Conchi y pasar una mañana de sabado cojonuda!.
Yo tovía nun había despertao del tooooo, porque cuando sonó el despertador a les 7.50 taba tan desorientaísimu que nun sabía si tenía que dir a trabayar, si yera pa salir en bici o si yera pa marchar de vacaciones pa Bora-Bora porque me hubieren tocao los euromillones del viernes.... El casu ye que después de descartar lo de Bora-Bora (por desgracia... REDIOSSSSSSSSSS), lo siguiente positivo que había yera lo de salir en bici... asique pedalin derechu pedalin izquierdu... y camín de la pola.

Desayunu en Conchi y agrupamientu.... Oscarito y Peñameabtt completen el grupo conchiteru...

Al salir de la pola, esperenmos una FARTURRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAA Kms de carretera hasta Coballes.... De estos, nada que comentar... DIOSS QUE ABURRIOOOO YE, y en Coballes empieza el baile... Namas llegar a Coballes topamos un retoño oriundo del lugar que mos anima como si fueremos el pelotón multicolor del tour de francia! jaja. Prestomos pola vida... Y VENGA PARRIBA. Diosss que repechos, entre eso y el calor, fizose más duro de la cuenta. Namas calar a la Trapa, paremos un poco a garrar aire y rellenar el bote. Yo llegué con una sede de la virgen, había un bebeeru en la campera que poco más y dejolu secu... dios!!!

Pos nada, toca una zona rápida de bajada y a lo lejos veo... LA SUBIDA AL CIELOooooooo, dios que cosa más bestia, ye de mediu km más o menos, pero nose que cojones tien esa pista que agarra tantísimo. Tengo que poneme a investigar porque creo que los "operarios" que la habilitaron, confundieronse de hormigonera y charon una capina de COMPUESTU SUPERTACKY d'abaxo arriba, en mi vida vi cosa que se grapase tantísimo, y pa joder, pues taben les canaletes con piedra pa descolocate mientres subes.

Una vez arriba toca un poco de porteo, a calar a una campera, en busca de la pista del Río Nozalín. Aquí toca un poco de monte a través, en el que yera imposible nun desfacer les pates entre les espineres, así ye que nun pueo lucir pantalón cortu en dos meses ejee, porque paez que toy de ofrenda al cristo beteteru o algo así. jeje.

Nesti puntu empieza la bajada rápida, y entelá de regodones, y nesti mesmu puntu ye cuando sucede algo que o son .... por les lindeces del kit de tubeless que puso peñamea, o ye algo digno de quinto milenio, porque transformose en Luisma Hill, tirándose abajo a perder la vida, pidiendo pasu y la de mi madre... incluso a falta de los conchiteros dounjileros, pidiéndo pasu al mismisimu vinoterix!

Depués de la foto en grupo en un riachuelin perguapu, acabasemos el senderín trialeru y pasamos a una pista rápida hormigoná DESFECHA a causa de les obres, que faen que baje mediu riooooo por la pista y mos deje a tos como mineros al llegar a Soto de Agues. De aquí otra fartura kilómetros per carretera mos esperen hasta la pola.

Esta vez la limpieza corrió a cargu de VINOTERIX, que mos sacó la kartcher, gasolina, cubu, jabón, esponja y la de mio madre pa adecentar tol fierro bicis antes de meteles en casa.

Al final, casi 70kms pa una mañana del sabado que nun ta na mal!

Esta vez nun pude sacar fotos, porque la camara definitivamente morrió y ando en busca y captura de una barata.

Saludetesssss!!!

0 comentarios: